Ahoj Żeglarki i Żeglarze!

Jak ten czas leci... Zanim się człowiek obejrzy, jesień. Jachty stoją już na brzegu przygotowane do zimowania, a mam wrażenie, jakby z tydzień temu były wodowane.

Cóż, czas na nikogo nie czeka, a kto w miejscu stoi ten się cofa. Aby zatem w tyle nie pozostać za niesamowicie rozwijającą się branżą czarterową i u nas nastąpi parę zmian. Co więc nas czeka? Rozbudowa floty rzecz jasna. :) W sezonie 2017 dołączą do nas dwie niesamowite jednostki: Maxus 33.1 RS w oczywiście doposażonej wersji Prestige oraz (tu niespodzianka) Futura 860 Plus jacht motorowy typu houseboat, również wyposażony ponadstandardowo. Futura jest w naszej firmie pierwszą jednostką tego typu, i mam nadzieję nie ostatnią. Wiele osób już od kilku lat zapytywało czy taki jacht pojawi się u nas. No i proszę. Klient mówi, klient ma. ;)

Co będzie ciekawego w wyposażeniu powyższych jednostek? Oto kilka szczegółów:

Maxus 33.1 RS - otrzyma na pewno mocniejszy niż standardowe 2.2kW, ster strumieniowy o mocy 3.5kW. Kto w sztormie próbował cumować w porcie, ten wie jak istotna i pomocna jest to zmiana. W toalecie z kolei znajdzie się elektryczny kibelek renomowanej firmy Vetus, podobno bezawaryjny i bezproblemowy w użytkowaniu. System audio Sony z pilotem umieszczonym na konsoli steru. Echosonda Raymarine Dragonfly 7, najnowsze dzieło renomowanego producenta elektroniki jachtowej, zawiera mapę całych Mazur, oblicza prędkość, głębokość i temperaturę wody. Dysponuje też przetwornikiem CHIRP Downvision, który w sposób rzeczywisty obrazuje widok dna. Dodatkowo dojdą sygnał dźwiękowy oraz reflektor LED na dziobie.

zdjęcia poglądowe

 

Futura 860 Plus - jacht otrzymał w tym roku przedłużony pokład kąpielowy, co znacznie ułatwia cumowanie i pozwala lepiej korzystać ze słonecznej pogody miłośnikom opalania. Futurę napędzał będzie znakomity silnik stacjonarny diesla Vetus 33KM, spalanie jest znikome, prędkość przyzwoita, ogrzewanie wody i ładowanie akumulatorów bezkonkurencyjne. Pozwoli to amatorom "dzikiego" cumowania w uroczych zakątkach na dłuższe w nich pozostanie.  Na wyposażeniu znajdą się dwa stery strumieniowe Vetus, jeden na dziobie, a drugi na rufie. Pozwolą one na bezstresowe manewry w porcie podczas cumowania jednostki. Echosonda to także Dargonfly z firmy Raymarine. Ogrzewanie Eberspacher z wyprowadzeniem nawiewu do kokpitu.

zdjęcia poglądowe

 

To oczywiście nie wszystko, ale specyfikacje szczegółowe znajdą się na stronie gdy jachty będą na etapie ukończenia. Dla ciekawych będę na bieżąco umieszczał zdjęcia z etapów budowy na naszym Facebooku. Zapraszamy do lajkowania!

Do zobaczenia więc na słonecznej kei w Wilkasach!

Ahoj!

logo

biuro@longyacht.pl

+48 517 760 895

Niegocińska 1, 11-500 Wilkasy, POLSKA